Sidor

lördag 20 april 2013

Fullfartsfredag

Ojojoj vad god min frukost var idag! Nästan alldeles för god, doftade som äppelpaj och de rostade hasselnötterna var verkligen pricken över i:et.

På lunchen blev det ett pass på gymmet, först gången på väldigt länge som jag gick på ett gruppträningspass, 30 minuter Intervall med övningar så som frivändningar, burpees, plankor och mycket annat skoj. Helt slut efteråt och min lunch smakade så himla gott. Lunchen bestod av en wok med diverse grönsaker jag hade hemma (broccoli, vitkål, paprika, lök), ägg och avokado kryddat med spiskummin, ingefära, peppar, paprikapulver och lite chili. Först gången jag äter varm avokado och, nja, det var ok men inte lika gott som kall avokado.

Ikväll väntar 8 km i löparskorna, skriver det här och nu så jag verkligen kommer iväg ikväll och inte fastnar i den lockande tvsoffan. Stor spark i min bak!

Fredag med full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar