Sidor

tisdag 16 april 2013

Första dagen

Så var första dagen med strikt paleo avklarad. Känns det annorlunda? Nja, inte direkt.

Så här åt jag:

  • Frukost: Ägg stekt i kokosolja och gröna ärter (samma frukost som vanligt)
  • Mellanmål: Kokt ägg med morotsstavar (lite trist, saknade min kesella)
  • Lunch: Sallad med diverse grönsaker i, lime pressad över och ägg till det
  • Middag: Äggsallad med äpple och curry

Mycket ägg blir det, 7 st totalt igår....

Tränade Krav Maga på kvällen och här kommer den enda skillnaden jag kände igår, alltid efter KM brukar jag bli sugen/lite hungrig och äta något när jag kommer hem. Igår, nope, inte ett endaste dugg sugen eller hungrig trots att det var massor med timmar mellan middag, KM och sängdags.

Sov som ett litet barn och vaknade utvilad 30 minuter före väckarklockan. Livet är härligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar