Sidor

torsdag 9 januari 2014

Röd som en tomat

Dagens intervaller lämnade mig röd som en tomat. Tänkte ta mig igenom Träningsglädjes intervaller; En jävligt jobbig start på 2014 en efter en. Om jag hinner samtliga under januari eller om de sista ramlar in under februari spelar mindre roll, jobbigt kommer det att vara oavsett...

Idag blev det 15*1 minut i tempo 4:30min/km med 30 sekunders vila mellan de första åtta, en hel minuts vila mellan resterande. Så fruktansvärt jobbigt! Intervaller är verkligen förskräckliga, mina ben darrade och det fanns liksom ingen styrsel i dem de två sista omgångarna. 5 kronor till Barncancerfonden i alla fall.


Igår blev det någon konstig mjukträning utan planering, trevligt sällskap men väldigt lugn träning. Imorgon (om benen orkar) blir det bland annat marklyft, är så sugen på just marklyft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar