Sidor

fredag 31 januari 2014

Choooooooklad

Tänkte skriva om gårdagens Krav Maga träning och om hur jag under dagens intervallpass (2*10 min på 5.30min/km tempo, 5kronor till Barncancerfonden) plötsligt förflyttades till en härlig springtur utomhus i solsken och bland gröna löv på grund av att Nicke Nyfiken-låten spelades. Men efter gymmet smet jag in i en härlig liten butik och köpte choooklad så jag struntar i ovanstående och visar chokladen istället.

Så himla gott!

Lovechocks choklad med mandel och fikon var godast och hade klart vackrast förpackning efter öppnandet. Kommer jag definitivt att köpa igen. Varken Ombars kokoschoklad eller Bonbarr gick av för hackor de heller. Alla tre hade enkla innehållsföteckningar utan skit i. Mums med choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar