Sidor

tisdag 12 november 2013

Länge sen sist

Igår tränade jag Krav Maga för första gången på flera veckor. Mycket som har kommit mellan mig och min favoritkampsport (ok, det är den enda kamsport jag kan något om och gillar om ingen slår mig alldeles för hårt...) på sistone. Sjukdomar, stormar och såklart mina onsdagskvällar hos Betty.

Milde himmel så kul det var igår! Massor med fighting på lagom nivå, roliga övningar och lärorikt. Ikväll ska jag köra en gammal goding; Slemmigt sällskaps passet följt av yoga men först en arbetsdag som avslutas med ett besök hos frisören, som jag väntat på denna klipptid. Min frisör är fullbokad massor med veckor framåt och när jag väl bestämt mig för att klippa mig vill jag göra det bums, inte vänta 5-6 veckor på en klipptid. Men vad göra när jag funnit en frisör som är super?! Planera bättre eller vänta och tydligen är jag itne så bra på att planera just den biten...

Ha en toppentisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar