Sidor

fredag 15 november 2013

Illamående

Dagens CrossFitpass gjorde mig darrig i benen, darrig i armarna, trött i ryggen och ruskigt illamående.

Började med sled push med 20 kg på kälken 3*20 meter. Den rackarn ville knappt glida alls och benen brände och skakade efteråt. Sen var det dags för dagens WoD, en rackare som tog ordentligt på både ben och rygg men den här gången vann mitt lag så det var det värt. Inte för att jag ogillar att förlora... :)


Tre rundor av följande:
1 min Sumo Deadlift Highpull 25kg
1 min ryggresningar
1 min wallballs 6kg
1 min kettlebell swing 16kg
1min 7m springa
1 min vila

Räknade samman alla repetitioner och mina poäng blev 82+81+82, totalt 245. Tokslut, darrig, illamående men jäkligt nöjd efteråt!

Ikväll blir det fredagsmys på riktigt i sällskap av god vän, god mat, god dryck och alldeles alldeles barnfri.... Hur sjutton gör jag nu för att inte bara somna i soffan?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar