Sidor

tisdag 28 maj 2013

Yoga från yogobe.com

Igår kväll medan sambo och barnen var på fotbollsträning fick jag två timmar alldeles för mig själv. Två timmar själv att göra vad jag vill på, händer inte ofta så gissa om jag njöt av ensamheten. Efter lite nödvändig mathandling sparkade jag igång datorn för ett nytt försök med yoga-video från Yogobe.com.

45 minuters Ashtanga Flow med Viktor Frih. Underbar röst, bra guidning, han sa vad man skulle tänka på under de olika övningarna, fokus och känsla. Det var en nybörjarvariant och även om jag tyckte att tiden bara flög förbi hade tempot gärna fått vara lite högre och med lite fler positioner. I videon använder han sig av yogablocks, vilket jag inte har, men två stora badlakan hopvikta så tight det gick fick utgöra ett substitut.

Att bli medlem i Yogobe och få full tillgång till alla deras yogavideos kostar 189kr i månaden, tveksamt just nu om jag skulle använda det tillräckligt mycket för det ska vara värt det.... Får fundera på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar