Sidor

torsdag 23 maj 2013

Borttappad träningslust

Den är helt borta, träningslusten, vet inte var jag har lagt den. Jag brukar träna något nästan varje dag, klämmer oftast lite motvilligt in en eller ett par vilodagar i veckan och då blir det bakning, städning, trädgårdspyssel eller annat fixande. Men nu, sprang/gick i lördags men sen har det varken funnits lust eller ork till att träna eller göra något annat än tv-tittande. Göteborgsvarvet fick all min energi och inget blev kvar till mig. Hade tänkt träna i tisdags men icke. Igår körde jag en kortkort kettlebell session med lättaste kettlebellen jag hade hemma.

Blev 40 svingar, 30 utfallssteg, 25 russian twist, 20 goblet squat, 16 halo, 20 svingar och 5 burpees. Yttepyttelite yoga på det. Hade tänkt göra Johanna Anderssons Happy Hips men min telefon fixade inte att ladda upp det hela, bara stannade hela tiden, så jag gav upp. Tur att jag har en träningsdejt imorgon, då blir det träna av oavsett min lust och motivation.

2 kommentarer:

  1. Den kommer tillbaka! Lovar! Och efter en sådan urladdning är det bara bra med lite extra vila. Njut och känn hur "kliet" återkommer allt eftersom :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för peppen! Du hade så rätt, nu är den tillbaka(hyfsat i alla fall). :)

      Radera