Sidor

måndag 10 juni 2013

Yoga every damn day

Lunchpasset idag bestod av 6km på 36 minuter. Hade bara med mig inneskor så det fick bli löpbandet och 36 minuter på löpband kan bli ganska så tråkigt. För att få tiden att gå lite snabbare klurade och funderade jag lite på vad jag egentligen vill, kom inte fram till särskilt mycket just idag... Trött huvud idag. Stod en tjej framför mig på crosstrainer med en skitsnygg vältränad solbränd rygg, beundrade den lite. Skrattade lite åt tre killar som fjantade sig i gymmet, farligt att skratta på löpband men jag höll mig kvar.

Kom fram till en sak under mitt tittande och filosoferande; Nu tar jag mig själv i kragen och hoppar på Yoga every damn day, i alla fall i en vecka. Varje dag under hela veckan ska jag göra någon form av yoga, tiden spelar ingen roll och inte heller vad bara jag gör det. Gott för kroppen och gott för själen, det ger jag mig själv i present denna vecka med start ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar