Sidor

onsdag 19 juni 2013

Att yoga eller inte yoga...

är egentligen ingen fråga utan ett beslut, bara bestämma sig och sen göra det. Att yoga kan ju vara allt i från djupavslappning och meditation till avansedade poser och flöden i heta rum, vilken yoga som passar för dagen bestämmer du/jag/vi helt själva. Min förra veckans Yoga every damn day har givit mersmak så igår när Träningstajtsen la ut en yogautmaning där man har chans att vinna ett års medlemsskap hos Yogobe  tog jag chansen att hoppa på.

Tanken är att yoga varje dag i 30 dagar med start på midsommaraftonen, vilken slags yoga du känner för, hur länge och kort som helst, från vad som helst (bok, tidning, yogastudio, dvd, nätet, eget huvud, vadsomhelst). Som en liten bonus bjuder Träningstajtsen och Yogobe på 30 dagars gratis medlemsskap hos Yogobe, använd bara koden yoga30d vid registrering hos Yogobe.


Om min träningsvärk i baksida lår och rumpa kommer av gårdagens kvällsyoga eller lunchens styrka låter jag vara osagt men aj vad det gjorde ont i att gå i trappor idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar