Sidor

måndag 24 mars 2014

Underbara helg!

På lördag morgon före frukost hann jag med 8km, alldeles ensam i skogen. Försökte ligga på 6:30min/km tempo men det var svårt att hålla ett jämnt tempo. Benen var trötta och den näve sötmandel jag svept före rundan hjälpte inte mycket. Banan är min dunderhonung och det får bli uppladdningen nästa gång tillsammans med mandel. Även om det var tungt att springa och jag efteråt kände att benen egentligen skulle behövt vilodag gör det så mycket för humöret resten av dagen att ha fått en lugn stund på morgonen. Träning är egentid för mig, något jag bara gör för mig, för mitt välmående och humöret är nästan alltid på topp efteråt.

Hittade ett hjärta ute i skogen som får symbolisera hur den här helgen har varit. Massor med kärlek och omtanke rakt igenom. Känner mig så tacksam för de människor som finns runt omkring mig.

På kvällen hade jag och min käre sambo dejt. Total avslappning, underbar mat och en kär man att sällskapa med! Händer väldigt sällan så det var verkligen ljuvligt och uppskattat. Stort tack till barnvakterna; Linda och hennes M!
Åt mycket mer än det här, var bara så vacker upplagd att jag var tvungen att föreviga det.

Japp, hunnit äta en bit före jag kom mig för att ta kort.
 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar