Sidor

tisdag 11 februari 2014

Förkylning på G

Sitter och känner hur jag blir mer och mer förkyld för varje minut som går. Längtar tillbaka till sängen, mmmm tänk att få krypa ner under det varma sköna täcket och bara sova. Än så länge har jag bara blivit snuvig, lite öm i bihålorna och trött, hoppas att det håller sig på den här nivån eller blir bättre för riktigt sjuk har jag ingen lust att bli, inte tid heller...

Igår, fortfarande helt frisk, blev det Krav Maga. En lite större grupp än förra veckan men det märks fortfarande att många är sjuka. I nybörjargruppen är det fler tjejer än killar och i fortsättargruppen är vi tre tjejer som oftast tränar. Roligt att vi nu är så många tjejer i gruppen och jag inte längre är ensam tjej.


I övrigt, det här är vad som händer när en nyfiken liten en får syn på ett kasettband för första gången.
När jag sa att det finns musik på kasettbandet bara tittade han på mig som om jag vore tokig, "Men mamma, musik finns ju på cd, radio och spotify!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar