Sidor

torsdag 27 februari 2014

Chokladjordnötssmör

Fullt upp igår, stressigt på alla sätt och vis, hjärnan går på högvarv och när jag inte kan träna blir det ingen naturlig vila och avkoppling för den (inte så att jag inte tänker när jag tränar men fokus ligger på vad jag gör i varje ögonblick, inte vad jag borde/kommer/ska/måste göra i framtiden). I alla fall så fick jag en stund på kvällen där det inte kunde göras mer just för ögonblicket och då sjönks det ner i soffan med fruktsallad och supergott jordnötssmör med chokladsmak.

Peanut butter crunchy choco från Urtekram!!!

Som vanligt när det gäller produkter från Urtekram är ingredienserna ekologiska och innehållsförteckningen ok. Ingredienser; jordnötter, kakaobitar, johannesbröd, kokosolja, fettfattigt kakaopulver, vanilj, himalayasalt, citronpulver.  
 
 


 
 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar