Sidor

torsdag 20 februari 2014

c/o GERD Deodorant

I samma veva som jag införskaffade c/o GERDs shampoo passade jag på att köpa deras deo också. Den luktar lite myggmedel i början men doften klingar snabbt av, ibland svider det lite när jag tar på den men även det går snabbt över. Tar en liten stund på sig att torka och känns ganska rinnig före den torkat helt. Men sen sitter den och fungerar hela dagen. Har provat den i några veckor nu och jag gillar den, gillar den skarpt. Köpte min HÄR.

Ska införskaffa en till min 11åringe son (deon är unisex, fast eftersom den inte luktar mer än precis i början spelar det inte så stor roll) så han får en deo och slutar tjata om illaluktande och ohälsosamma Axe och jag sparar mina öron.




Den innehåller ingen alkohol, inga parabener och ingen aluminium. Ingredienser HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar