Sidor

måndag 28 april 2014

Ofokuserad

Var ofokuserad idag då killen jämte mig gjorde ryck och stöt med skivstång, tung vikt och ibland lite svajigt så jag var hela tiden redo att hoppa undan om stången skulle komma neddundrandes åt mitt håll.

Sprang lite och gjorde rörlighetsövningar med pinne som uppvärmning. Sen blev det marklyft, ca 20-25 st med tom stång (ofokuserad som sagt), på med yttepyttelite vikt och cirka 20 stycken till med totalt 30 kg inklusive stång. Sen totalt 50kg och 4*10-12.

Av med vikterna och gjorde frivändning-frontsquat-puschpress i ett flöde tio gånger. På med vikt så det blev totalt 30kg och körde tills jag behövde vila, på´t igen, vila, på´t... Tror det blev 6,5,4,4,3 men jag är lite osäker, att vara redo på att ta några steg åt sidan vägde tyngre än att räkna repetitionerna.

Avslutade med lite mage. Nöjd så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar