Sidor

tisdag 15 april 2014

3*4 veckan igen

Nja, det gick sådär idag. Första dagen av extrema veckan igen och förhoppningen var att jag skulle ha blivit starkare än sist men nja. Såhär gick det sist och även om jag har ändrat många övningarna sen sist känner jag mig inte starkare.

Dagens 3*4
Bänkpress 19kg
Pullover på bänk 24 kg (3*5)
Chins med 7ans hjälp -tuuungt som tusan, höll inte på att klara det
Dips med 5ans hjälp -jobbigt
Rodd med skivstång 50kg
Sittande axelpress 11 kg 3*5 -vänster handled ville inte riktigt här

Mycket svagare i axelpressen och dips, resten av övningarna är nya men, tja, kände mig svag och inte alls bra... en sån dag helt enkelt. Imorgon är det dags för ben och då är det nya tag som gäller, pannben på så går det bra... hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar