Sidor

tisdag 13 augusti 2013

Snart på banan igen

Vilken sommar det har varit, helt underbart väder och allt har känts så lätt. Förra sommaren var en riktig skitsommar både vädermässigt och annars med både allvarlig sjukdom och dödsfall i vår närhet men tränade gjorde jag i alla fall, den var mitt ventilationshål varje dag. Den här sommaren har jag bara njutit av allt, varit här och nu i nästan varje ögonblick. Vi har tagit dagen som den kommit och träningen har oftast bortprioriterats till förmån för familj, vänner, sol och bad, grillande, fester, glass, latmat, böcker och bara varande.

Tillbaka på jobbet igen så kommer även träningssuget tillbaka, att sitta stilla hela dagarna och sen sitta stilla hela kvällarna är inte min melodi. Har klurat lite smått under sommaren vad jag vill göra och nu i morse föll den sista pusselbiten på plats, träningen är grovplanerad men inga mål är satta ännu. Målen väntar jag med tills det blir höst och jag behöver mer pepp.

Idag väntar en kort liten springtur på lunchen med en vän och sen förhoppningsvis yoga ute i det fria om vädret tillåter.
Underbara tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar