Sidor

torsdag 15 augusti 2013

Älskade lunchträning

Idag kände jag att jag behövde lyfta lite tungt, ok det kanske inte blev så himla tungt men jag är heeelt slut. Blev liknande pass som när jag var på gymmet under ett fantastiskt härligt åskoväder och cyklade hem i ösregn i somras. Något färre övningar och lite fler rep istället.

 
3*8 front squat 30kg
3*8 bröstpress 14kg hantlar
3*8 marklyft 50kg
3*8 enarms hantelrodd 19kg
8/6/5 axelpress 10kg
 
Är fullkomligt mör i axlarna nu, orkade verkligen inte sista omgången helt...
 
Nu både syntes och kändes all vikt jag har lagt på mig under sommarens lata sköna dagar. Nästan 4 kg upp på 5 veckor, det måste ju räknas som en bedrift av något slag. Känner mig lite obekäm i kroppen och trivs inte särskilt bra med den där extra vadderingen men redan efter några dagars träning har vikten börjat gå ner. Fokuset är påslaget igen och jag är nöjd med både sommarens vila och träningsglädjen som tillsammans med den höga friska luften har infunnit sig.
 
Nåväl, att träna på lunchen är så skönt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar