Sidor

onsdag 3 juli 2013

Belöning efter träning

Mhm, lunchintervallerna gick som smort. Fixade 5 * 4 min i 5:00 min/km nästan lätt som en plätt, benen var lite tunga och baksida lår trött men annars gick det finfint. Det bästa med träning som slutar i dusch någon annanstans än hemma är duschcremen, den som jag köpt bara för att få stå i duschen efter träning och tvätta bort svett och smuts, ersätta illalukt med väldoft. Åh så skön duschen efter träning är.

Just nu är det Estelle & Thild Body Wash Bergamott som jag belönar mig med efter träning. Den doftar ljuvligt utan att vara för intensiv, löddrar i ett mjukt skum och rengör utan att torka ut.


Tyvärr inehåller den bland annat parfym men den får väl räknas som hyfsat ok i alla fall.

Ingredienser:
inci: aqua, citrus aurantium amara flower water*, decyl glucoside, aloe barbadensis leaf extract*, glycerin, xanthan gum, parfum, limonene, linalool, citric acid, sodium benzoate, potassium sorbate.
 *Ingredient from organic farming.


En positiv överranskning var att det var både ommålat och tapetserat på gymmet, väldigt fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar