Sidor

torsdag 16 maj 2013

Weleda ansiktskräm

Hej hopp vad ofta min favoritkräm tar slut, inte för att den är odryg på något sätt, tvärtom så behövs så lite för att göra underverk med mitt torra ansikte. Men så tog den tvärt slut bara så där åter en gång och jag var tvungen att panikköpa något annat. Eftersom jag gillar många produkter ut Weledas sortiment blev det denna gång Weledas Soothing Facial Cream.
 


Har använt den i snart en vecka och är riktigt nöjd. Den är alldeles lagom fet för min blandhy, ofta torra på grund av allt duschande ansikte. Lugnar huden och återfuktar. Doftar knappt något alls vilket är bra då jag inte är överförtjust i dofter i ansikte när jag är nyvaken eller trött för den delen. Det enda minus krämen får är för att den inte är särskilt dryg, jag upplever att jag får ta mer kräm än vanligt men det kanske är en vanesak då min vanliga kräm är väldigt dryg.

Mycket bra panikköp, kommer absolut att köpa den igen.


Ok innehåll som vanligt med Weledas produkter:
Water (Aqua), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Hydrolyzed Beeswax, Prunus Domestica Seed Oil, Glycerin, Xanthan Gum, Lactic Acid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar