Sidor

onsdag 8 maj 2013

Näe, nu vill jag bara somna om

Trött som tusan idag. Planen var att yoga lite även i morse men istället valde jag att blunda bara lite till... Seg som tusan, huvudvärk som inte vill släppa och trött. Jag gofsade i mig nötter och russin igår kväll (åt för lite under dagen och kunde inte motstå läckerheterna på kvällen sen) så orsaken till segheten och huvudvärken är klar men icke desto mindre finns den där.

Benen är också trötta idag, sprang drygt 5,5 km igår på lunchen. Vilken härlig runda! Soligt, varmt och lätta ben. Snittet för rundan låg på 5:43min/km, helt ok. Idag blir det dubbla pass; intervaller på lunchen och Krav Maga på kvällen. Sen är det träningsvila nästan resten av veckan och jag får sovmorgnar så det stänker om det. Ledig från jobbet också resten av veckan så idag är det fredagskänsla, fullfartsfredag, wohooo nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar