Sidor

måndag 15 september 2014

Vi syns på andra sidan!

I helgen insåg jag att det här med träning i alla dess former måste läggas på hyllan ett tag. Har haft foglossning modell mild men ändå tyckt att det är jobbig och haft ont. Det hela eskalerade efter crawlkursen vilken jag bara gått på en gång. Inte blivit bättre alls utan snarare gått åt helt fel håll.

Var sängliggande halva gårdagen på grund av foglossning (cyklade i lördags och det blev tydligen alldels för mycket för kroppen) så jag vågar inte göra något som riskerar att förvärra det onda det allra minsta lilla. Ogillar starkt att ha ont förutom träningsvärk och inte ens det är jag särskilt förtjust i. Så jag hoppar av crawlkursen och ställer in all form av träning tills lill*n behagat komma ut.

Så hörrni, vi syns på andra sidan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar